הגדלת שפתיים

שאלות ותשובות על ניפוח שפתיים

שאלות ותשובות על ניפוח שפתייםחושבים על ניפוח שפתיים? רוצים לקבל מראה מרשים ומיוחד של הפנים בעזרת טיפול בשפתיים, אך לא יודעים כיצד מבוצע הטיפול ומה הוא באמת כולל?

במיוחד עבורכם ריכזנו כמה תשובות לשאלות נפוצות בתחום ניפוח שפתיים:

תוך כמה זמן רואים את התוצאות של הטיפול?

ברוב המקרים התוצאות של טיפולי ניפוח שפתיים הינן תוצאות שניתן לראות באופן מיידי. לרוב, הזמן הטוב ביותר בו מבחינים בתוצאות המדויקות של הטיפול הוא כמה שעות לאחריו, אחרי ששוככת ההשפעה של חומרי האלחוש.

מי יכול לבצע ניפוח שפתיים?

בישראל ניפוח שפתיים הינו טיפול שיכול להתבצע רק על ידי רופא מקצועי בעל ניסיון בתחום וכמובן, רופא אשר מחזיק בקליניקה מסודרת בה הוא מבצע את הטיפול. לעולם אל תנסו לבצע את הטיפול על ידי בעלי מקצוע שאינם מורשים לעסוק בכך, התוצאות עלולות להיות הרות אסון אם תבחרו בכך.

האם ניפוח שפתיים הוא כואב?

לפני ניפוח שפתיים הרופא מאלחש את האזור בו הוא מבצע את ההזרקות כך שאולי תרגישו מעט אי נוחות, אך הטיפול אינו כואב במיוחד (בהתאם לסוג הטיפול וסוג החומר בו מבצעים את ניפוח השפתיים). חשוב לדעת כי ההזרקה של החומר מבוצעת באמצעות מחט דקה מאוד ולכן היא לא כואבת, וכמעט שלא רואים אדמומיות או סימנים כחולים לאחר ההזרקה ( וגם אם כן, אלו סימנים שחולפים לאחר זמן קצר).

האם אפשר לבצע ניפוח שפתיים עם הרפס?

מטופלים אשר סובלים מהרפס לא יכולים לבצע ניפוח שפתיים. לכן, אם אתם רוצים לבצע את הטיפול, עליכם לפנות אל הרופא שיבצע אותו להתייעצות. ברוב המקרים הרופא יוכל להמליץ על קבלת זובירקס מספר ימים לפני הטיפול כך שתוכלו לבצע אותו ללא כל בעיה.

האם ישנם סיכונים ותופעות לוואי שונות בטיפולי ניפוח שפתיים?

קודם כל, חשוב לציין כי לכל חומר בו משתמשים בכדי לבצע ניפוח שפתיים ישנן השפעות שונות, ולכן חשוב לקבל מהרופא מידע מדויק על הסיכונים ותופעות הלוואי של החומר הספציפי בו אתם בוחרים לבצע את הטיפול.

באופן כללי, טיפולי ניפוח שפתיים לא גורמים לתופעות לוואי מסובכות או סיכונים קשים, במיוחד אם מבצעים אותם בעזרת חומרים המבוססים על חומצה היאלורונית. רוב תופעות הלוואי וההשפעות המורגשות לאחר הטיפול כוללות:

כל אלו הינן תופעות שחולפות לאחר מספר ימים ולא צריכות להדאיג.

יחד עם זאת, אם מבצעים את הטיפול בחומרים סינטטיים ישנם גם כמה סיכונים שצריך לקחת בחשבון ויש לפנות לרופא במידה והם מתפתחים כמו זיהום באזור ההזרקה, התפתחות של תגובות אלרגיות, דחיה של החומר על ידי הגוף, הצטברות של גושים ותזוזה של החומר.

חשוב לקחת בחשבון כי במידה ותבחרו לבצע את הטיפול בעזרת חומרי מילוי זמניים המבוססים על חומצה היאלורונית, ניתן להזריק מאוחר יותר חומר אשר מפרק אותם במידה ואתם לא מרוצים מהתוצאה. אם תבחרו בחומרים קבועים כמו סיליקון, זה הרבה יותר מורכב ולעיתים יהיה צורך בניתוח במידה של הופעת תופעות לוואי קשות.

זקוקים למידע נוסף על ניפוח שפתיים? יש לכם שאלות נוספות? לא יודעים באיזו שיטה לבחור? השאירו את הפרטים שלכם בדף צור הקשר באתר ונציגים ממרפאות שונות יחזרו אליכם עם כל המידע לו אתם זקוקים וכמובן, עם אפשרות לקבוע פגישת ייעוץ ואבחון ראשונית.

Exit mobile version