הגדלת שפתיים

איך לעצב שפתיים יפות בצורה הטובה ביותר? המדריך המלא

עיצוב שפתיים יפותשפתיים יפות הן משאלת ליבן של נשים רבות, וגם של גברים רבים. בשנים האחרונות ניתן לראות עליה משמעותית בביקוש לטיפולים וניתוחים שונים לשיפור מראה השפתיים, ועבור רבים טיפולים שכאלו יכולים להיות משני חיים ממש ולהעניק למטופלים ביטחון עצמי רב יותר.

בשל הביקוש הרב לטיפולי עיבוי שפתיים, כיום ניתן למצוא מגוון רחב של שיטות אשר באמצעותן מבוצעים הטיפולים הללו. לכל שיטה שכזו יתרונות וחסרונות משלה, ולכן לפני שאתם בוחרים את השיטה בה ייצרו לכם שפתיים יפות יותר, חשוב שתכירו היטב כל שיטה ושיטה.

עיבוי שפתיים בעזרת חומצה היאלורונית

חומצה היאלורונית הינה חומר אשר נמצא באופן טבעי בגוף. בכדי לעבות את השפתיים בעזרת החומר הזה מפיקים אותו מן החי, או באמצעות חומרים כימיים שונים, ומסמיכים אותו למרקם של ג'ל. כיום ניתן למצוא סוגי חומרים שונים לעיבוי שפתיים אשר מבוססים על חומצה היאלורונית ומשמשים לעיבוי שפתיים בצורה הטובה ביותר.

אמנם, עיבוי שפתיים בעזרת חומצה היאלורונית מעניק יתרונות רבים למטופלים – החומר הטבעי משתלב בצורה טובה יותר בגוף, הגוף לא דוחה אותו, לא מתפתחות אלרגיות ותופעות לוואי כתוצאה מהשימוש בו והתחושה בשפתיים לאחר הטיפול הינה טבעית לחלוטין.

החיסרון הוא שעם הזמן החומר מתפרק ונספג בגוף ולכן יש לחזור על הטיפול בכל פעם שזה קורה.

טיפולי סיליקון בשפתיים

סיליקון בשפתיים הינו חומר נוסף אשר יכול לשמש לעיבוי של השפתיים ויצירת שפתיים יפות, והפעם לצמיתות. סיליקון הוא חומר סינתטי אשר אינו נספג בגוף ולכן תוצאות הטיפול עמו נשמרות למשך שנים רבות ולרוב – לצמיתות.

יחד עם זאת, ישנן חסרונות שונים בטיפול בסיליקון שחשוב לדעת עליהם: בשל העובדה שמדובר בחומר סינטטי ישנו סיכון להתפתחות של אלרגיות, תופעות לוואי שונות, דחיה של החומר על ידי הגוף, הצטברות גושים ותזוזה של החומר ממקום ההזרקה. לעיתים, בכדי לתקן תופעות שכאלו לא יהיה מנוס מלבצע ניתוח.

למה משמש בוטולינום טוקסין בשפתיים?

רבים טועים וסבורים כי בוטולינום טוקסין בשפתיים משמש אף הוא למילוי שפתיים, אך זה לא נכון. בוטולינום טוקסין בשפתיים מוזרק בעיקר אל האזורים שסביב השפתיים בכדי להחליק קמטוטים קטנים מסביב לשפה, לתקן א-סימטריה בשפתיים ולהדגיש את קווי המתאר של השפתיים בצורה טובה יותר, ולכן לרוב משלבים בוטולינום טוקסין בטיפולי עיבוי שפתיים, כאשר את העיבוי עצמו מבצעים עם חומר אחר (על בסיס חומצה היאלורונית או חומר סינתטי).

Exit mobile version