הגדלת שפתיים

עיבוי שפתיים באופן קבוע

עיבוי שפתיים קבועכיום בתחום מילוי שפתיים ניתן למצוא שתי קטגוריות עיקריות של טיפולים – טיפולים קבועים וטיפולים זמניים.

טיפולים זמניים מבוססים בעיקר על חומצה היאלורונית אשר עם הזמן נספגת בגוף. לכן, כשמחשבים עבור עיבוי שפתיים מחיר בטיפולים זמניים חשוב מאוד לקחת בחשבון כי מדובר בהוצאה קבועה לטווח ארוך (לרוב, אחת לשנה), שכן יש לחזור על הטיפול בכל פעם שהחומר נספג.

לעומת זאת, טיפול עיבוי שפתיים קבוע מבוצע בעזרת הזרקה של סיליקון בשפתיים. הסיליקון הוא חומר סינתטי אשר אינו נספג בגוף ולכן התוצאה של הטיפול מחזיקה מעמד לשנים רבות, ואפילו לצמיתות.

להתחיל עם טיפול זמני

אם אתם חושבים על עיבוי שפתיים קבוע, כדאי לכם להתחיל קודם כל עם טיפול בחומרים זמניים. טיפול כזה יאפשר לכם לראות את התוצאה של מבנה השפתיים החדשות ולהחליט האם הוא בכלל מתאים למבנה הפנים שלכם.

כשאתם בוחנים את התוצאה בעזרת החומרים הזמניים לא כדאי לקחת בחשבון את התחושה בשפתיים ואת ההרגשה של החומר, כי מדובר בחומרים שונים וההרגשה איתם שונה. יחד עם זאת, מה שכן עליכם לבחון הוא הצורה של השפתיים, והאם השפתיים העבות הללו אכן מתאימות למבנה הפנים שלכם בצורה טובה, כך שתוכלו למלא אותם בחומר קבוע מבלי לחשוש שמא התוצאה לא תתאים לכם.

טיפול חד פעמי –  האם זה משתלם לכם?

אמנם, בניגוד לטיפולים בעזרת חומרים זמניים כמו חומצה היאלורונית, התשלום על עיבוי שפתיים קבוע הינו תשלום חד פעמי. בניגוד לטיפולים בעזרת חומרים זמניים, כאן אין לכם צורך בחזרה על הטיפול מידי פעם, כך שלטווח ארוך, מבחינת תשלום בלבד, מדובר בטיפול הרבה יותר משתלם.

יחד עם זאת, עליכם לקחת בחשבון כי הסיליקון, מעצם היותו חומר סינתטי, עלול לגרום לתופעות לוואי, אלרגיות ובעיות נוספות ולכן השיקול בביצוע עיבוי שפתיים קבוע אינו צריך להיות תלוי רק במחיר אלא במאפיינים נוספים הקשורים לסוג החומר, הסיכונים האפשריים והתוצאה המתקבלת.

האם זה הפיך?

עיבוי שפתיים קבוע הוא טיפול הפיך אמנם, אבל לא מדובר בעניין פשוט. אם תחליטו לאחר הטיפול שאתם רוצים להוריד את הסיליקון, רוב הסיכויים שתצטרכו להיכנס לחדר ניתוח בכדי לעשות זאת.

למרות שכיום מוצעים חומרים שונים להמסת סיליקון, הם לא מספיק יעילים ורוב המטופלים בכדי להוציא את הסיליקון מהשפתיים, או חלק ממנו צריכים לעבור ניתוח בהרדמה מקומית על ידי רופא מומחה ובעל ניסיון, כמובן – ניתוח בתשלום נוסף.

Exit mobile version