הגדלת שפתיים

עיבוי שפתיים ללא הזרקה – האם יש דבר כזה?

עיבוי שפתייםכיום רוב הטיפולים לעיבוי שפתיים מבוססים על הזרקה של חומרי מילוי אל השפתיים. זו יכולה להיות הזרקה של חומרים קבועים כמו סיליקון, או חומרים טבעיים המבוססים על חומצה היאלורונית.

בטיפולים המבוססים על חומצה היאלורונית, אשר הינה חומר טבעי, רוב התופעות שהופיעו לאחר הטיפול היו קשורות לעובדה שהחדרת החומר בוצעה בהזרקה. לרוב היה ניתן להבחין בסימנים של הדקירה, אדמומיות ושטפי דם קטנים, אשר אמנם חלפו לאחר זמן קצר, אך הפריעו לרבים גם בזמן הקצר הזה.

לכן לאחרונה פותחה שיטה ייחודית חדשה אשר מאפשרת לבצע עיבוי שפתיים ללא הזרקה.

מכשיר HI-TECH

מכשיר HI-TECH הינו מכשיר חדשני אשר מאפשר לבצע עיבוי שפתיים ללא הזרקה בצורה טובה ומעניק תוצאות מידיות ומרשימות במיוחד. כיום אין מרפאות רבות בישראל אשר מחזיקות את המכשיר הזה ויש להן מספיק ניסיון, אך בהחלט אתם יכולים למצוא מרפאה אשר נמצאת באזור המגורים שלכם ובה תוכלו לעבור את הטיפול.

עיבוי שפתיים ללא הזרקה עם המכשיר המדובר מבוצע תוך שימוש בג'ל הילאורוני (בריכוז של 100%) ובאור קר, כך שאין צורך לבצע הזרקה בכדי לבצע את הטיפול. בנוסף, המכשיר מבצע את הטיפול ללא כאבים כלל כך שגם מטופלים אשר רגישים מאוד לכאב יכולים לבצע אותו ללא כל בעיה.

מה חשוב לבדוק לפני הפנייה אל הטיפול?

לפני שאתם פונים לקבלת טיפול עיבוי שפתיים ללא הזרקה ישנם כמה דברים חשובים שעליכם לבדוק:

  1. ניסיון מקצועי – בדקו את הניסיון של המרפאה אליה אתם פונים, והעדיפו מרפאה עם כמה שיותר ניסיון בתחום. זכרו כי מדובר בתחום חדש יחסית ולכן לא תמצאו ניסיון של עשרות שנים, אך בהחלט ניסיון של תקופה ארוכה בעבודה עם המכשיר הינו משמעותי.
  2. מוניטין והמלצות – נסו לחפש כמה שיותר המלצות על מרפאות שונות המציעות עיבוי שפתיים ללא הזרקה, ובדקו היטב את המוניטין של המרפאות הללו, כך שתוכלו להיות בטוחים בכך שאתם פונים למקום מקצועי בו תוכלו לבצע את הטיפול ללא חשש.
  3. תמונות לפני ואחרי – בקשו מהמרפאה להציג בפניכם תמונות לפני ואחרי של מטופלים אשר ביצעו אצלם את הטיפול. כך תוכלו להתרשם מאיכות התוצאות ולהבין האם אלו התוצאות שאתם מצפים להן גם מהטיפול שלכם.
  4. מחיר – חשוב מאוד לבצע השוואת מחירים לפני הטיפול, בייחוד בשל העובדה שמדובר בשיטה חדשה ובה אין מתחרים רבים כך שהמחירים עשויים להיות גבוהים.

חומצה היאלורונית נחשבת כיום לחומר המועדף והפופולארי ביותר לצורך עיבוי שפתיים, והוא משמש גם למילוי של קמטים בפנים.

חומצה היאלורונית הינה למעשה חומר טבעי אשר נמצא בגוף, ומיוצר בצורה סינתטית כך שיהיה ניתן להשתמש בו בטיפולים אסתטיים שונים ולעבות באמצעותו את השפתיים בצורה טובה.

היתרונות של שימוש בחומצה היאלורונית לעיבוי שפתיים

עיבוי שפתיים בעזרת חומצה היאלורונית מעניק כמה יתרונות חשובים מאוד:

  1. כאמור, זהו חומר אשר נמצא בגוף באופן טבעי, ולכן הגוף מזהה אותו כשייך אליו ולא מפתח תופעות לוואי או אלרגיות שונות לאחר ההזרקה שלו אל השפתיים.
  2. לחומר ישנו זמן השפעה ממושך יחסית.
  3. החומר מאושר לשימוש על ידי ה-FDA האמריקאי ומשרד הבריאות.

חשוב לדעת כי ישנם כמה סוגים של חומצה היאלורונית, וכל אחד מהסוגים הללו מתאים לשימוש שונה (למשל, ישנם סוגים אשר מיוצרים לצורך מילוי קמטים קטנים מאוד, ולא בהכרח יתאימו לפעולה בה נדרש עיבוי רב יותר כמו בטיפולים לעיבוי שפתיים).

כמה זמן הטיפול מחזיק מעמד?

בשל העובדה שחומצה היאלורונית הינה חומר אשר נמצא בגוף באופן טבעי, הגוף מזהה את החומר הזה, המוזרק לשפתיים, כחלק ממנו, ולכן מתחיל אט אט לפרק אותו, עד שהוא נספג בגוף באופן מלא.

לכן, טיפולי עיבוי שפתיים אשר מבוצעים בעזרת חומצה היאלורונית הינם טיפולים זמניים, ואנשים אשר בוחרים לבצע עיבוי שפתיים באמצעות חומר זה צריכים לחדש את הטיפול מידי פעם בכדי לשמר את התוצאות שלו. אצל רוב המטופלים, תהליך הספיגה ימשך בין חצי שנה לשנה.

האם יש תופעות לוואי לחומצה היאלורונית?

עיבוי שפתיים בעזרת חומצה היאלורונית הינו עיבוי עם חומר טבעי ולכן השימוש בו בטוח, וכמעט ולא מתרחשות תופעות לוואי בעקבות טיפול בעזרתו. גם אם מתרחשות תופעות לוואי, הן קשורות בעיקר לפגיעה ברקמות אשר התרחשה כתוצאה מההזרקה עצמה ולא בגלל החומר.

בנוסף, תופעת לוואי נוספת בעיבוי שפתיים עם חומצה היאלורונית יכולה להיות הופעה של הרפס, אך חשוב להדגיש כי מדובר בתופעת לוואי נדירה מאוד ואצל רוב המטופלים לא נצפות תופעות לוואי לאחר הטיפול כלל.

יחד עם זאת, חשוב לקחת בחשבון כי אחרי הטיפול האזור של השפתיים יהיה נפוח, אדמומי ואפילו ייתכן ותרגישו בכאב קל באזור. לאחר כ – 48 שעות כל הסימנים הללו צפויים להעלם לחלוטין, מלבד הנפיחות שיכולה להמשיך כמה ימים ועד שבועיים מיום הטיפול, על פי מידת הרגישות של המטופל להזרקות.

במקרים של התפתחות זיהום כתוצאה מההזרקה יש לקבל טיפול אנטיביוטי ולכן חשוב מאוד לפנות לרופא ברגע שמבחינים בתופעה מוזרה או ממושכת, וחשים בכאבים חזקים מידי.

חשוב לדעת כי בכל מקרה של תופעת לוואי, חוסר התאמה ביניכם ובין החומר או תוצאה שאיננה משביעת רצון, ניתן להזריק היאלורונידייז – חומר אשר מפרק את אותה חומצה היאלורונית בה השתמשו בעת הטיפול.

כמה עולה עיבוי שפתיים עם חומצה היאלורונית?

טיפולי עיבוי שפתיים בעזרת חומצה היאלורונית הינו טיפול יקר יחסית בשל עלות החומר איתו משתמשים. חומצה היאלורונית זהו חומר איכותי מאוד ויקר, אשר לרוב מתומחר על פי מזרק, כאשר כל מזרק מכיל 1 סמ"ק של חומר.

כל מרפאה תציע לכם מחיר שונה לטיפול, בין אם זה תמחור לפני מזרק ובין אם התמחור הוא כולל, ולרוב המחיר למזרק עומד על כ – 2000 שקלים.

לכן חשוב מאוד לפנות ליעוץ מקצועי עם רופא בכיר בתחום אשר יוכל להעריך כמה מזרקים תצטרכו לצורך הטיפול ולתת לכם הצעת מחיר מתאימה. יחד עם זאת, לפני שאתם פונים לייעוץ כדאי לכם לקבל באופן טלפוני כמה הצעות מחיר לפי מזרק מכמה מרפאות שונות, וכך תוכלו לפנות לפגישות ייעוץ רק במרפאות המציעות מחירים סבירים המתאימים לכם.

יחד עם זאת, אל תחפשו את המרפאות הזולות ביותר – לעיתים מחיר זול מידי, באופן קיצוני למחירים המקובלים בשוק, עלול להעיד על חוסר ניסיון או מקצועיות של המרפאה ועדיף לכם לא להסתבך עם זה.

מה חשוב לבדוק כשבוחרים מרפאה?

לפני שאתם בוחרים מרפאה לצורך עיבוי שפתיים עם חומצה היאלורונית חשוב מאוד לבחון כמה נתונים:

בכדי לבדוק את הנתונים הללו במרפאות השונות, השאירו פרטים באתר ואנו נדאג שנציגי המרפאות יחזרו אליכם עם כל מידע נדרש.

Exit mobile version