הגדלת שפתיים

עיבוי שפתיים באופן טבעי ללא ניתוחים – איך אפשר לעשות את זה?

ניפוח שפתיים באופן טבעיכיום ניתן למצוא כמה שיטות המאפשרות ניפוח שפתיים באופן טבעי, חלקן יעילות יותר וחלקן פחות, ולכן כדאי שתקראו היטב על השיטות השונות לפני שאתם מנסים לבצע אחת מהן.

פתרונות פשוטים למראה שפתיים בריא ומרשים יותר

לפני שמתחילים בכלל לנסות לבצע ניפוח שפתיים באופן טבעי, כדאי לשמור היטב על השפתיים ולהשתמש בכמה שיטות פשוטות אשר יכולות להעניק לכם מראה מרשים יותר של השפתיים גם מבלי לנפח אותם:

  1. מידי ערב עברו בעדינות על השפתיים עם מברשת שיניים בכדי להסיר תאי עור מתים, ולאחר מכן מרחו משחת שפתיים אשר תזין אותן בלחות ותעניק להן מראה חלק ובריא יותר.
  2. כיום ניתן למצוא מסכות שפתיים מיוחדות אותן ניתן להשאיר על השפתיים כל הלילה. שימוש במסכה כזו פעם – פעמיים בשבוע יכול לשפר את המראה של השפתיים בצורה משמעותית.
  3. במיוחד בעונת החורץ דאגו למרוח שפתון שיזין את השפתיים בלחות וימנע מייבוש שלהן.

יצירת אשליה של שפתיים מנופחות יותר

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של טכניקות איפור מתקדמות אשר מאפשרים ליצור מראה של שפתיים גדולות ומרשימות יותר מבלי להזריק חומרים שונים אל השפתיים. לרוב, את המראה כדאי ליצור עם שילוב של עיפרון תוחם שפתיים מעט מעל לקווי השפה הטבעיים, ושפתון כהה ואטום אשר יסייע להסתיר את קווי השפתיים הטבעיים ויצור אשליה של שפתיים גדולות יותר.

בנוסף, ניתן למצוא כיום שפתונים מיוחדים המכילים חומרים אשר יוצרים ניפוח זמני של השפתיים. לרוב, התוצאות של השימוש בשפתונים הללו מחזיקות כמה שעות ולכן השימוש בהם מתאים לאירועים חשובים וכדומה.

לאחרונה ניתן לראות טרנד של שימוש במתקנים דמויי כוסות קטנות אשר מציבים על השפתיים, שואפים את האוויר וכך יוצרים וואקום אשר יוצר מראה של שפתיים מנופחות. מראה זה יחזיק מעמד לשעה – שעתיים ולא יותר.

מראה נפוח לאורך אפשר להשיג רק בעזרת טיפולים קוסמטיים

אם אתם רוצים לקבל שפתיים נפוחות משמעותית ממה שיש לכם, ומחפשים מראה מרשים באופן קבוע, שיטות ניפוח שפתיים באופן טבעי לא יתאימו לכם. פנו אל מרפאה מקצועית בה תוכלו לבצע טיפולים שיגרמו לכם ליהנות מהשפתיים בהן אתם חושקים בצורה הטובה ביותר, ולאורך זמן.

רבים סבורים כי טיפולי הגדלה של השפתיים מבוצעים רק בעזרת ניתוח ובעזרת חומרים סינטטיים כמו סיליקון בשפתיים וכדומה, על כל הסיכונים ותופעות הלוואי של החומרים הסינטטיים הללו, אך כיום המצב כבר לא כזה.

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של דרכים ושיטות לבצע הגדלת שפתיים טבעית, הגדלה של השפתיים בעזרת חומרים טבעיים אורגניים אשר נמצאים כבר בגוף עצמו, ולכן ההזרקה שלהם באזור השפתיים משתלבת היטב עם הגוף ויכולה להעניק מראה טבעי, תחושה טבעית והכי חשוב – טיפול שהינו הרבה יותר בריא לגוף.

הגדלת שפתיים בעזרת חומצה היאלורונית

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של חומרים אשר מבוססים על חומצה היאלורונית ומאפשרים לבצע הגדלת שפתיים טבעית בצורה הטובה ביותר. למעשה, בכדי ליצור את החומרים הללו השתמשו בחומצה היאלורונית מן החי, או בחומצה שהופקה בתהליכים כימיים שונים, וכך, לאחר עיבוד של החומר, ניתן להזריק אותו אל השפתיים ובעזרתו ליצור הגדלת שפתיים טבעית בצורה הטובה ביותר.

הגדלת שפתיים בעזרת הזרקה של שומן עצמי

שיטה נוספת אשר החלה לצבור תאוצה לאחרונה לצרוך הגדלת שפתיים טבעית הינה הזרקה של שומן עצמי אל השפתיים. למעשה בשיטה הזו שואבים שומן ממקומות מסוימים בגוף, ולאחר שהוא עובר תהליך מסוים מזריקים אותו בחזרה אל השפתיים.

כיום אין עדיין רופאים רבים בישראל אשר מנוסים בביצוע הגדלת שפתיים טבעית בשיטה הזו, ולכן אם תבחרו בה חשוב לבדוק היטב את הרופא אליו אתם פונים ולוודא שיש לו ניסיון מספיק בכדי לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר ולהעניק לכם תוצאות מרשימות במיוחד.

היתרונות של הגדלת שפתיים טבעית

היתרונות של הגדלת שפתיים טבעית הינם רבים:

החסרונות של הגדלת שפתיים טבעית

הגדלת שפתיים טבעית מציגה חיסרון בולט אחד – מדובר בחומרים אשר עם הזמן מתפרקים בגוף, ולכן אם רוצים לשמור על התוצאה לאורך זמן יש לחזור על הטיפול לפחות אחת לשנה (וישנם מטופלים אשר זקוקים לטיפולים בתדירות גבוהה אפילו יותר).

אם אתם מתלבטים, ולא יודעים באיזו שיטה של הגדלת שפתיים טבעית לבחור, השאירו את הפרטים שלכם באתר ונציגים מקצועיים יחזרו אליכם עם תשובה לכל שאלה ומידע חשוב נוסף.

Exit mobile version