Site icon הגדלת שפתיים

עיבוי שפתיים באופן זמני

הגדלת שפתיים באופן זמניעיבוי שפתיים זמני הינו טיפול שרבים חושבים פעמיים לפני שהם פונים אליו בשל סיבה עיקריות אחת – מדובר בטיפול זמני. רבים רוצים לעבור טיפול מילוי שפתיים באופן קבוע, ולא רוצים להתחיל להתעסק עם טיפולים חדשים ומילויים נוספים בכל פעם שהחומר נספג בגוף.

ובכן, אמנם העובדה שמדובר בחומר שנספג בגוף ולרוב יש לחזור על הטיפול פעם בשנה יכולה להיחשב כחיסרון, אך גם מדובר ביתרון חשוב מאוד.

אם אתם לא מרוצים מהתוצאה, חושבים שמבנה השפתיים החדש לא משתלב היטב עם מבנה הפנים שלכם, או שמכל סיבה אחרת הייתם רוצים לחזור לשפתיים המקוריות שלכם – בעזרת חומרים זמניים תוכלו לעשות זאת בקלות רבה וללא כל בעיה.

מדובר בחומרים בריאים יותר

יתרון נוסף של עיבוי שפתיים זמני הינו העובדה שחומרי המילוי הזמניים הינם בריאים הרבה יותר.

חומרי מילוי שפתיים זמניים מבוססים על חומצה היאלורונית, חומצה אשר נמצאת בגוף באופן טבעי, ולכן הגוף מזהה אותה כחומר אורגני השייך לו ולא מפתח תופעות לוואי לאחר ההזרקה של חומר המילוי אל השפתיים.

בנוסף, לעומת הזרקה של סיליקון, בה יש סיכון לדחייה של החומר על ידי הגוף, חומצה היאלורונית מתקבלת בברכה על ידי הגוף ולכן אין סיכון בהזרקה שלה אל השפתיים.

מראה ותחושה טבעיים יותר

חומצה היאלורונית הינה חומר אשר בין היתר אחראי על האלסטיות של העור, ומעניק לו מראה צעיר וגמיש יותר. לכן, הזרקה של חומרים המבוססים על חומצה היאלורונית אל השפתיים מעניקה מראה ותחושה טבעיים יותר ולכן מדובר בטיפול שנחשב לנוח יותר עבור המטופלים, ובהמשך החומר אינו מפריעה לשגרת היום יום של המטופלים.

טיפול מהיר

לעומת טיפול הזרקה של חומרי מילוי קבועים אל השפתיים, כמו סיליקון, אשר בהם מבוצעים כמה טיפולים בכדי להגיע אל התוצאה הרצויה, בעזרת חומרי מילוי שפתיים זמניים ניתן להגיע לתוצאה הרצויה בטיפול אחד בודד ולראות את התוצאות שלו כבר באותו היום.

מחירי הטיפול

עבור חומצה היאלורונית מחיר נקבע על ידי המחיר למזרק בודד, כאשר ברוב המרפאות המחיר עומד על כ- 2000 שקלים (תלוי בסוג החומר והיצרן שלו). בטיפולי עיבוי שפתיים זמני נדרש שימוש במזרק אחד ברוב המקרים, ולכן לרוב העלות של הטיפול תעמוד על כ- 2000 שקלים.

שימו לב כי מלבד סוג החומר והיצרן, ישנם גורמים נוספים אשר יכולים להשפיע על המחיר כמו המרפאה בה אתם מבצעים את הטיפול, המוניטין והניסיון של הרופא ועוד.

טיפולים לעיבוי השפתיים הפכו לטיפולים מבוקשים מאוד בשנים האחרונות. לאחרונה ניתן לראות יותר ויותר מטופלות אשר בוחרות לעבות את השפתיים בכדי להעניק להן מראה מרשים ומיוחד יותר ובכדי להעלות את הביטחון העצמי שלהן בצורה משמעותית.

לאור הביקוש הרב בתחום, מרפאות רבות  מציעות טכניקות חדשניות ושיטות איכותיות אשר מאפשרות לעבות את השפתיים ולהתאים את צורת העיבוי לדרישות של המטופלים השונים. לכן, לפני שאת פונה למרפאה מסוימת לטיפולי עיבוי שפתיים, בדקי היטב את השיטות השונות ובחרי במרפאה אשר מציעה את השיטה המתאימה לכם באופן אישי.

התשובה לשאלה איך לעבות את השפתיים מתחלקת לשניים – עיבוי שפתיים קבוע ועיבוי שפתיים זמני.

עיבוי שפתיים קבוע

עיבוי שפתיים קבוע מבוצע בעזרת חומרים אשר יכולים להחזיק מעמד למשך שנים רבות, ואפילו לצמיתות. השיטה המוכרת ביותר בתחום טיפולי השפתיים הקבועים הינה הזרקה של סיליקון נוזלי. הסיליקון הינו חומר סינטטי אשר יכול להחזיק מעמד זמן רב ללא בעיה, וחומר אשר בעזרתו ניתן לבצע את עיבוי השפתיים באופן קבוע בצורה הטובה ביותר.

לרוב, העלות של עיבוי שפתיים בעזרת סיליקון עומדת על בין 800 שקלים לבין 1000 שקלים להזרקה, כאשר רוב המטופלות זקוקות לחמישה מפגשים של הזרקות בכדי להגיע לתוצאה הרצויה.

עיבוי שפתיים זמני

שיטה אשר הפכה להרבה יותר מבוקשת בשנים האחרונות הינה עיבוי שפתיים באופן זמני. החומרים בהם משתמשים בשיטה הזו הינם חומרים המבוססים על חומצה היאלורונית, ולרוב מחזיקים מעמד במשך שנה – שנה וחצי עד שהם מתפרקים לחלוטין ונספגים בגוף, ויש לחזור את הטיפול שנית בכדי לשמור על התוצאה הרצויה למשך שנה נוספת.

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של חומרים בהם משתמשים לעיבוי שפתיים זמני כמו רסטילן, רסטילן פרלן, רסטילן ליפ, ג'ובידרם, אבולנס בריז וטאוסיאל. המחירים משתנים בין כל חומר שכזה, ולרוב, המחירים ינועו בין 2,000 שקלים  לבין 2500 שקלים למזרק המכיל 1 סמ"ק (וברוב המקרים לא נדרש יותר ממזרק אחד לעיבוי שפתיים).

בין אם אתם מבצעים עיבוי שפתיים בחומרים קבועים או בחומרים זמניים, כדאי לשקול שילוב של טיפול בוטולינום טוקסין מסביב לשפתיים בכדי להעלים קמטוטים קטנים (בייחוד למעשנים) וכך להעניק לאזור כולו מראה הרבה יותר מרשים ואסתטי.

רוצים לקבל מידע נוסף והצעות ממרפאות מובילות בתחום? השאירו את הפרטים שלכם באתר ונציגים ממרפאות שונות יחזרו אליכם בתוך זמן קצר.

Exit mobile version