הגדלת שפתיים

סיליקון בשפתיים – התהליך והסיכונים

 סיליקון בשפתיים - התהליך והסיכוניםחולמים על שפתיים חושניות ומלאות יותר? חולמות על מראה נשי ומרשים יותר? סיליקון בשפתיים יכול להוות את הפתרון הטוב ביותר עבורכם

סיליקון הוא חומר סינטטי אשר משמש לצרכים רפואיים שונים, בעיקר בתחום הרפואה האסתטית.כאשר רוצים מילוי שפתיים באופן קבוע, או לפחות לטווח ארוך מאוד, עושים שימוש בסיליקון נוזלי טהור, אשר מוחדר אל השפתיים באמצעות מחט דקה ובכמות הדרושה בכדי ליצור את הנפח ואת הצורה הרצויה.

אחד היתרונות העיקריים של סיליקון בשפתיים, לעומת חומרים טבעיים בהם ניתן לראות שימוש גובר בשנים האחרונות, הינו העובדה שמדובר בחומר שאינו נספג בגוף ולכן מילוי ועיבוי שפתיים בעזרת סיליקון יכול להחזיק מעמד במשך שנים רבות, ואפילו לצמיתות, ללא כל בעיה.

משום שלא מדובר בחומר שנספג לתוך הגוף כמו חומרים טבעיים, יש לחזור על הטיפול מידי פעם בכדי לשמור על התוצאות הרצויות לאורך זמן ולשמור על המראה המרשים של השפתיים מבלי שישתנה.

כיצד מבוצעת הזרקה של סיליקון בשפתיים?

טיפולי סיליקון בשפתיים כוללים סדרה של הזרקות הכוללות טיפות סיליקון נוזלי. טיפות הסיליקון מוחדרות אל השפתיים בעזרת מחט דקה, ובכל פעם באזור אחר בכדי ליצור איזון בכמות החומר ובכדי לעצב את השפתיים בצורה הטובה ביותר שניתן ובאופן מדויק.

את התוצאות של הזרקת הסיליקון אל השפתיים ניתן לראות באופן מיידי, אך ישנם פעמים בהם ניתן לראות מיד לאחר הטיפול גם מעט נפיחות כתוצאה מההזרקות אשר תחלוף לאחר מספר ימים.

חשוב להדגיש שוב את העובדה שמדובר בסדרה של הזרקות – לא בטיפול בודד! לרוב, בכדי להגיע אל התוצאה הרצויה יש לבצע בין 5 לבין 8 טיפולים כאשר בכל טיפול מוסיפים עוד ועוד חומר עד שמגיעים אל המראה הרצוי על ידי המטופל.

לרוב, כדאי להמתין כשלושה שבועות בין טיפול לטיפול בכדי לתת לאזור להחלים ולנפיחות לרדת לחלוטין בכדי לראות את התוצאות של הטיפול האחרון בצורה מיטבית.

האם יש סיכונים בהזרקה של סיליקון בשפתיים?

הסיבה העיקרית לכך שכיום ניתן לראות יותר ויותר הזרקות של חומרים טבעיים ואורגניים, על פני סיליקון, היא שבהזרקה של סיליקון בשפתיים ישנם כמה סיכונים, או יותר נכון סיבוכים, אשר עלולים להתרחש. בייחוד אם המטפל אשר מבצע את ההזרקה אינו מקצועי מספיק ואינו מנוסה דיו.

סיבוכים של הזרקת סיליקון בשפתיים יכולים לכלול:

יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי כל התופעות הללו הן פתירות, ולרוב, בעזרת אחת משתי הדרכים הבאות:

  1. שימוש בחומרים ממיסים אשר גורמים להתפרקות של הסיליקון וחזרה של השפתיים אל המצב המקורי.
  2. ניתוח שפתיים בו מוציאים את הסיליקון מהן.

תכנון נכון לפני ההזרקה

בשל העובדה שהזרקה של סיליקון בשפתיים הינה הזרקה של חומר קבוע, חשוב מאוד לתכנן את התוצאה הרצויה לפני שמתחילים בביצוע ההזרקות, וחשוב מאוד להקפיד על כך שבכל טיפול תבוצע הזרקה של כמות קטנה בלבד של חומר.

בצורה הזו הגוף יוכל להתרגל אל החומר בצורה טובה יותר, ואם יתפתחו תופעות לוואי הן יהיו פשוטות יותר בשל כמות החומר המזערית יחסית.

בנוסף, כך תוכלו לבנות את התוצאה הרצויה. לאחר כל טיפול יש להמתין 3 שבועות בהן הנפיחות יורדת לחלוטין וניתן לראות בצורה ברורה את התוצאות של הטיפול האחרון, ולקבל החלטות לגבי הטיפול הבא.

התאמה למבנה הפנים

לפני שמבצעים הזרקת סיליקון בשפתיים חשוב מאוד להתאים את התוצאה הרצויה למבנה הפנים. אין ספק, כל אישה חולמת על שפתיים כמו של אנג'לינה ג'ולי, אך לא לכל אישה מתאימות שפתיים כאלו. ישנן נשים בעלות מבנה פנים שונה אשר שפתיים שכאלו יראו מלאכותיות ויהפכו את מראה הפנים שלהן למרשים פחות ממה שציפו.

לכן חשו לתכנן את הטיפולים בהתאמה למבנה הפנים, וכדאי להיעזר בתכנת הדמיה ממוחשבת אשר תסייע בבחירה של צורת השפתיים הנכונה ביותר עבור המטופלים השונים.

אם אתם רוצים לבצע הזרקה של סיליקון בשפתיים, ומחפשים מידע נוסף, הגעתם אל המקום הנכון.

כל מה שעליכם לעשות הוא להשאיר פרטים בטופס יצירת הקשר באתר ונציגים מקצועיים מטעם מרפאות שונות יחזרו אליכם עם מידע חשוב, תשובות לכל שאלה נוספת שיש לכם וכמובן, יאפשרו לכם לקבוע פגישת ייעוץ בה תקבלו את כל המידע הדרוש לכם וכן תקבלו הצעת מחיר עבור הטיפול הנדרש.

קחו בחשבון כי ברוב המקרים הצעת המחיר היא עבור כמות של חומר או מספר טיפולים. במידה ולאחר כמה מפגשים יתברר כי יש להשתמש בכמות גדולה יותר של חומר בכדי לענות על הציפיות שלכם, או שיש לבצע מפגשי טיפול נוספים, ייתכן והמחיר יעלה בהתאם.

סיליקון בשפתיים – מה כדאי לדעת?

אם בעבר סיליקון בשפתיים היה הטיפול הפופולרי ביותר, כיום יש המון אפשרויות נוספות של טיפולים יותר מעודכנים וטיפולי סיליקון בשפתיים הם רק חלק מהטיפולים הקיימים למי שמעוניינת למלא את השפתיים שלה.

למי מתאימים טיפולים עיבוי שפתיים?

לרוב מתעניינות בטיפולים לעיבוי שפתיים נשים (אבל גם גברים) שמרגישות שהשפתיים שלהן לא מספיק בשרניות, עבות, מלאות. לעיתים זו תחושה שליוותה אותן תמיד, שהשפתיים לא מספיק סימטריות, לא מספיק מלאות, לפעמים שפה אחת מאד דקה והן מעוניינות לתקן את אי הסימטריה שמפריעה לכן. עוד סיבה שבגלל נשים ממלאות שפתיים הן ששפתיים עבות נתפסות גם כמראה צעיר ורענן יותר ועם השנים כשמתבגרים השפתיים נוטות להראות פחות מלאות. לכן, לפעמים מילוי שפתיים הוא כחלק מריענון כללי של המראה וניסיון להגיע למראה צעיר ורענן יותר. צריך לקחת בחשבון שמדובר גם בעניין אופנתי, כיום נהוג לראות נשים יפות, דוגמניות, מובילות דעה, עם שפתיים מלאות ובשרניות, בעבר הטרנד היה של פה קטן ועדין יותר.

כמו בכל טיפול, גם לטיפול סיליקון בשפתיים יש יתרונות אל מול חסרונות. למשל, בשונה מקולגן או חומצה הילארונית אותם מזריקים גם כן לשפתיים וגם לאזורים אחרים, בסיליקון לא ניתן לבצע שינויים, שכן ברגע שמזריקים אותו, הוא נספג וזהו. חומצה הילארונית וקולגן גמישים יותר והם נעלמים אחרי זמן מה ולכן צריך לתחזק את הטיפול, כך שאם לא תהיי מרוצה, תמיד תוכלי לשנות את התוצאה. לכן, לפני שבוחרים בטיפול כזה או אחר, חשוב להבין איך השפתיים נראות לפני הטיפול, מה המטרה שלשמה היינו רוצות להגיע ולשם לייחל. לפי זה, קל יותר לבחור את הטיפול המתאים ואת המטפל המתאים. יש לעשות אבחנה בין טיפולים אותה מבצעת קוסמטיקאית כמו עיבוי שפתיים או מילוי שפתיים, לעומת תהליכים יותר מורכבים אותם מבצעים מנתחים פלסטיים בלבד. בכל אופן, כדאי לפנות למומחה מומלץ בתחום, לוודא כי המקום מתקדם מבחינה טכנולוגית ומחזיק את החומרים האיכותיים והטובים ביותר. 

Exit mobile version