הגדלת שפתיים

סוגי ניתוחים וטיפולים של מילוי שפתיים

מילוי שפתייםבשנים האחרונות שפתיים מלאות הפכו למודל פופולארי ליופי, ובעקבות כך טיפולי מילוי שפתיים הפכו למבוקשים מאוד ממה שהיו בעבר. כיום, בשל הביקוש הרב לטיפולי מילוי שפתיים, ניתן למצוא מגוון רחב של שיטות, וחלקן חדשניות ביותר שבעזרתן ניתן למלא את השפתיים בצורה טובה ולהעניק למטופלות מראה חושני ומרשים יותר בתוך זמן קצר.

כמובן, לפני שבוחרים בשיטה מסוימת למילוי שפתיים חשוב להתייעץ עם רופא מקצועי ומומחה בתחום אשר יודע כיצד להתאים לכל מטופלת, ולכל מטופל, את השיטה הנכונה ביותר והמתאימה ביותר לנתונים האישיים שלו וכמובן, לתוצאות אליהן הוא שואף להגיע.

השיטות העיקריות למילוי שפתיים

כאמור, כיום ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של טכניקות למילוי שפתיים, אך באופן כלל ניתן למנות שלוש שיטות עיקריות אשר מאפשרות לבצע את הפעולה בצורה טובה:

מילוי שפתיים באופן זמני

מילוי השפתיים באופן זמני מבוצע בעזרת הזרקה של חומרים אורגניים (או בשפה המקצועית – חומרים ביו-קופטיבליים) כמו חומצה היאלורונית, קולגן או אפילו הזרקה של שומן עצמי ממקום אחר בגוף.

החומרים הללו, בשל היותם חומרים טבעיים אר הגוף מזהה כחומרים השייכים אליו, מתפרקים ונספגים עם הזמן בגוף ולכן על טיפולים בעזרת החומרים הללו יש לחזור מידי פעם. משך הזמן בו יכול להחזיק טיפול בחומרים זמניים תלוי בסוג החומר המוזרק, אך בעיקר משתנה מאדם לאדם על פי קצב הספיגה של הגוף שלו.

מילוי שפתיים לטווח ארוך

מילוי השפתיים באופן קבוע מבוצע בעזרת חומרים אשר יכולים להחזיק מעמד לטווח ארוך וברוב המקרים לא נספגים בגוף.

החומרים המוזרקים בשיטות הללו הינם חומרי מילוי סינטטיים כמו סיליקון נוזלי, ביו-אלקמיד, האלודרם והסופדרם. חשוב לציין כי למרות שמדובר בחומרים סינטטיים, ברוב המקרים הם לא מייצרים תגובות אלרגיות של הגוף.

מילוי שפתיים באופן קבוע באמצעות ניתוח פלסטי

מילוי השפתיים מבוצע בעזרת ניתוח כירורגי אשר בו ממלאים את השפתיים ומעצבים אותם על פי הדרישות של המטופל. ניתוחים מהסוג הזה מבוצעים על ידי מנתחים פלסטיים מומחים בתחום הפה והלסת אשר מסייעים ליצור שיפור משמעותי במראה השפתיים לצמיתו בעזרת שיטות שונות.

חשוב לציין כי בישראל כמעט ולא מבוצעים ניתוחים כירורגיים למילוי שפתיים, ולרוב מעדיפים הזרקות למילוי השפתיים, בין אם אלו הזרקות זמניות ובין אם אלו הזרקות לטווח ארוך.

החשיבות של פגישת ייעוץ לפני הטיפול

אם אתם שוקלים לפנות לביצוע טיפול מילוי שפתיים, ישנה חשיבות גדולה מאוד להתייעצות עם רופא מומחה או מטפל מקצועי בתחום לפני תחילת הטיפול ולפני בחירה של השיטה למילוי שפתיים אותה תבצעו.

באופן כללי, אם אתם לא בטוחים בכך שתוצאות הטיפול יתאימו לכם, וכי מראה השפתיים המלאות אכן ישתלב עם הפנים שלכם בצורה טובה, כדאי להתחיל עם טיפול בחומרים זמניים, אשר נחשבים לברי שינוי, ורק אם אתם מרוצים מהתוצאות להמשיך את הטיפול הבא בחומרים קבועים ולטווח ארוך יותר.

כיום ישנם מומחי אסתטיקה שעובדים עם תוכנות הדמיה ממוחשבות מתקדמות אשר מאפשרות לכם לצפות במראה הפנים שלכם כפי שיהיה לאחר הניתוח, עוד לפני שאתם מבצעים אותו. כך תוכלו להעריך את התוצאות עוד לפני שאתם מתחילים בהליך עצמו, ותוכלו להיות בטוחים יותר בכך שאתם רוצים לבצע אותו, ובאיזו צורה לבצע אותו.

האם מילוי שפתיים הוא יקר?

בשל העובדה שמדובר בהליך קוסמטי שאינו באמת הכרחי עבור רבים, העלות של הטיפול הופכת לבעלת משקל ורבת חשיבות עבור רבים. יחד עם זאת, מילוי שפתיים אינו יקר באופן יחסי, במיוחד אם בוחרים לבצע טיפול בעזרת חומרים זמניים. לכן, אם אתם באמת חולמים על מראה שפתיים בשרני וחושני, אתם יכולים להגשים את החלום גם מבלי להוציא על כך סכומי כסף גדולים מידי שישפיעו על חיי היום יום שלכם.

האם חייבים לחזור על טיפול זמני בכל פעם מחדש?

אם אתם בוחרים לבצע מילוי שפתיים בעזרת חומרים זמניים, תצטרכו לחזור על הטיפול בכל פעם שהחומרים יספגו בגוף באופן מלא או חלקי, במידה ותרצו לשמור על התוצאות. יחד עם זאת, חשוב לציין כי אתם לא חייבים לחזור על הטיפול. במידה ולא תבצעו את הטיפול שוב, השפתיים יחזרו בסופו של דבר למצב המקורי בו היו לפני הטיפול וההזרקות, זה הכל.

האם הטיפול כואב?

עבור רוב המטופלים טיפולי מילוי שפתיים אינם כואבים. לפני ההזרקה עצמה הרופא מאלחש את המקום בעזרת משחה או זריקה מקומית שאינה כואבת, וכך את ההזרקות עצמן המטופל כלל לא אמור להרגיש.

אצל מטופלים מסויימים יכול להופיע כאב קל באזור לאחר ביצוע הטיפול, אך מדובר בכאבים מזעריים שאינם אמורים להפריע לשגרת היום, וחולפים בתוך זמן קצר מרגע סיום הטיפול.

אם אתם חולמים על מילוי שפתיים, ורוצים לקבל מראה מרשים ומיוחד יותר של הפנים, מראה שיעניק לכם ביטחון עצמי רב יותר, כל מה שעליכם לעשות הוא להשאיר פרטים באתר ואנו נדאג לכך שיועצים מקצועיים בתחום יחזרו אליכם עם מידע נוסף והצעות מחירים.

סוגי מילוי שפתייםאיך אדע מה מתאים לי?

כדי להחליט באיזה אופן הכי כדאי לך למלא את השפתיים כדי להגיע לייעוץ ולשמוע על סוגי מילוי שפתיים שיכולים להתאים לך באופן אישי, ברמת החומר, העלות, הזמן שהמילוי מחזיק וכן הלאה.

סוגי מילוי שפתייםמה כדאי לדעת לפני הטיפול?

אם אתם מגיעים למילוי שפתיים כדי שתשתפו את הרופא המטפל בכל סוג של רגישות או אלרגיה לחומרים שיש לכם כדי להימנע משימוש בחומרים שאינם מתאימים

למה בכלל קיימים סוגי מילוי שפתיים שונים?

אולי תופתעו לשמוע זאת אבל גם נראות השפתיים היא עניין טרנדי משתנה מתקופה לתקופה, כמו סגנונות איפור, גבות עבות או דקות וכן הלאה. אם בעבר פה קטן היה אידאל היופי, כיום אנחנו רואים יותר ויותר את האופנה של שפתיים עבות, מלאות ובשרניות. זה בא לידי ביטוי גם באיפור וגם בהליכים קוסמטיים. אם נעשה מילוי קבוע לשפתיים ובהמשך האופנה תשתנה, נהיה תקועים עם סגנון שכבר לא מתאים לתקופה ולכן ישנה האפשרות למילוי זמני.

מה עוד כדאי לדעת על מילוי שפתיים?

חשוב לדעת כי יש כל מיני בעלי ובעלות מקצוע אשר עוסקים ועוסקות בתחום זה. חייבים לעשות אבחנה בין תהליכים כירורגיים לבין הזרקות. לכן, מומלץ מאוד לבחון את התחום לעומק, להבין מה היית רוצה להשיג, באילו טכנולוגיות היית רוצה לעשות שימוש ובאילו חומרים. כדאי לבחון המלצות בתחום, להגיע פיזית לשניים או שלושה מקומות ואפילו להשוות ביניהם אם ניתן

לסיכום, אין ספק כי שפתיים מלאות ועבות מעניקות תחושה טובה וביטחון עבור נערות ונשים בכל הגילאים.

בנוסף, יש עוד כמה דברים שכדאי לדעת מראש:

לסיכום, עם הזמן השפתיים שלנו מאבדות מהנפח מהתיחום הטבעי, הופכות יותר דקות ויותר עדינות. לכן,נשים רבות בוחרות בטיפולים שונים של עיבוי, עיצוב ומילוי שפתיים

Exit mobile version