הגדלת שפתיים

ניתוח פלסטי בשפתיים – למראה שפתיים מלא ויפה יותר

ניתוח לעיבוי שפתייםאין ספק כי אחת השאלות הנפוצות ביותר שאנו נתקלים בהם כשמדובר בנושא של ניתוח פלסטי שפתיים הינו "האם ניתוח פלסטי שפתיים כואב? בזמן הניתוח או אחריו?".

ובכן, התשובה לשאלה הזו תלויה בשיטה בה משתמשים, בחומר האלחוש ובעיקר ברמת הרגישות של המטופל.

שימוש בחומרי אלחוש או הרדמה מקומית

כיום כל רופא מבצע טיפולי עיבוי שפתיים, בין אם זה בעזרת סיליקון בשפתיים או חומצה היאלורונית, בעזרת אלחוש של המקום לפני שהוא מתחיל לבצע את ההזרקה של החומר. כאשר אתם מחפשים עבור סיליקון חומצה היאלורונית מחיר חשוב שתוודאו שהוא כולל שימוש באותם חומרי אלחוש על מנת שלא תחושו כאבים בעת ההזרקה.

בנוסף, כיום ישנם רופאים אשר מציעים טיפולים כאלו תחת הרדמה מקומית, בעיקר כאשר מדובר בטיפולים מעט מורכבים יותר, וארוכים יותר, או במטופלים בעלי רמת רגישות גבוהה מאוד לכאבים. לכן, בזמן ניתוח פלסטי שפתיים לא מרגישים כאבים כלל. מלבד מעט תחושות של אי נוחות אין תחושה של כאב ולכן ניתן לעבור את הטיפול ללא כל חשש.

כאבים לאחר הטיפול

לאחר סיום ניתוח פלסטי בשפתיים ולאחר שיורדת ההשפעה של חומר האלחוש או ההרדמה בהם נעשה שימוש, ייתכן ותחושו מעט כאבים באזור השפתיים.

חשוב להדגיש כי הכאבים הללו לא אמורים להיות חזקים מאוד והם אמורים לחלוף לחלוטין לאחר מספר ימים. במידה והכאבים חזקים ולא מורגשת ירידה ברמת הכאב יש לפנות מיד לרופא לבדיקה ואבחון.

האם יש הבדל בין מידת הכאב בין סיליקון לבין חומצה היאלורונית?

גם סיליקון בשפתיים וגם חומצה היאלורונית אלו חומרים המוזרקים בעזרת מחט דקה ובעזרת שיטה דומה, ולכן בזמן הטיפול לא אמור להיות הבדל משמעותי בין מידת הכאב של שני הטיפולים. יחד עם זאת, סיליקון הוא חומר סינתטי אשר עלול לגרום להתפתחות של תופעות לוואי והגוף עלול לנסות לדחות אותו החוצה, דבר שעלול לגרום לכאב במידה והוא קורה.

לכן חשוב לבצע מעקב אחר המצב של השפתיים, לדווח לרופא על כל שינוי ובמידה ולא רואים שינוי הדרגתי לטובה במהלך הימים הראשונים, יש לפנות אל הרופא המטפל בכדי שיבדוק זאת.

בנוסף, חשוב להדגיש כי בכל מקרה בו גם הכאבים החלשים שלאחר הטיפול גורמים לכם לתחושות של אי נוחות, ניתן לעשות שימוש בכדורים משככי כאבים אשר יסייעו לכם, בייחוד בזמן אכילה או שתיה בהם תחושות האי נוחות בשפתיים עשויות להתגבר.

ניתוח פלסטי בשפתיים – איזה אפשרויות יש?

כשמדובר על ניתוח פלסטי בשפתיים הכוונה לרוב למילוי, זמני או קבוע, של השפתיים, באופן שיפסל וימלא אותן. ניתן להשתמש בחומרים שונים למילוי בהתאם לצורך ולרגישויות שונות של המטופל. את ההחלטה על אופן המילוי עושים יחד עם הרופא.

ניתוח פלסטי בשפתיים – למי זה מתאים?

אם השפתיים שלך לא שוות, אם סבלת תמיד ממראה שפתיים דקות, אם השנים חלפו ומרגיש לך שהשפתיים שלך כבר לא מלאות ובשרניות כמו בעבר, יתכן מאד שהאפשרות של ניתוח פלסטי בשפתיים תתאים לך. פעמים רבות נשים שמרגישות שהשפתיים שלהם לא מתאימות לפנים שלהן מסיבות שונות בוחרות לעשות ניתוח פלסטי בשפתיים. לעיתים, כחלק מהליכים נוספים שעושים בפנים כמו הזרקות למילוי קמטים, ניתוח אף ומתיחת פנים ולפעמים עושים מילוי בשפתיים כהליך בפני עצמו.

אצל מי כדאי לעשות מילוי לשפתיים?

מכיוון שמדובר בהליך רפואי קוסמטי אין ספק שכדאי לבחור במקום שאתן סומכות עליו, שראיתן עבודות קודמות ואהבתן אותו, שקיבלתן ביקורת חיובית ממכרות ויש המלצות חיוביות ברחבי הרשת. 

באילו חומרי מילוי עושים שימוש בניתוחים לשפתיים ולטיפולים מסוג עיצוב, מילוי ועיבוי שפתיים

בעיקרון ניתן לעשות שימוש בשני סוגים של חומרים. הסוג הראשון אלו הם חומרים זמניים שתופסים לתקופה של בין 3-6 חודשים. הסוג השני אלו הם חומרים קבועים שנשארים תמיד. החומר הראשון נקרא סיליקון. העיבוי נעשה באמצעות טיפות. הסיליקון במצב צבירה נוזל ומוזרק ישירות לשפתיים. אחרי שמזריקים סיליקון לשפתיים, לא ניתן להוציא אותו. בדרך כלל יש צורך בכמה טיפולים עד שמגיעים לתוצאה הרצויה, כאשר הממוצע נע בין 5-7 טיפולים. החומר השני נקרא חומצה היאלרונית. בשונה מסיליקון, זהו חומר שקיים אצלנו בגוף באופן טבעי והוא מתאים למגוון שימוש, לא רק לטיפולי שפתיים. לאחר שמזריקים את החומר, ניתן לפסל את השפתיים בהתאמה אישית לפי דרישות המטופלת. חומר נוסף נקרא קולגן וגם הוא קיים באופן טבעי בגוף שלנו, אך יש צורך בחזרה על הטיפול אחת לכמה חודשים. בכל אופן, התוצאות הן מיידיות לא משנה באיזה טיפול בוחרים. 

Exit mobile version