הגדלת שפתיים

כמה זה יעלה לכם: מחירי טיפולים לעיבוי שפתיים עם סיליקון

מחירי סיליקון בשפתייםכיום ניתן למצוא מגוון רחב של מרפאות אשר מציעות טיפולי סיליקון בשפתיים לעיבוי השפתיים, וניתן לראות הבדלי מחירים די משמעותיים בין מרפאה אחת לאחרת. תחום הרפואה האסתטית הוא תחום שאין בו מחירון קבוע, וכל רופא יכול לדרוש סכום שונה על פי המוניטין שלו, הטכניקות בהן הוא משתמש, המרפאה שהוא מחזיק ועוד.

לכן, לפני שאתם קובעים תור לטיפול סיליקון בשפתיים מחירים הם דבר חשוב מאוד שכדאי לכם לבחון. השוואת מחירים בין המרפאות השונות יכולה לסייע לכם לבצע עיבוי שפתיים איכותי במחיר הרבה יותר משתלם מזה שמצאתם בהתחלה, ולכן חשוב לבצע את ההשוואה הזו.

מחירים ממוצעים לטיפולי סיליקון בשפתיים

חשוב להבהיר כי ברוב המקרים המחיר לטיפולי עיבוי שפתיים (ולא משנה באיזו שיטה הם מבוצעים) נקבעים על פי מספר ההזרקות. המחיר הוא קבוע להזרקה אחת ויש להכפיל אותו על פי מספר ההזרקות שנדרשות לביצוע.

לרוב, להזרקה של סיליקון בשפתיים מחירים נעים בין 800 שקלים לבין 1000 שקלים להזרקה, כאשר רוב המטופלים זקוקים לכ- 5 הזרקות בכדי להשלים את הטיפול בצורה הטובה ביותר. כמובן, מספר ההזרקות שונה בין מטופל למטופל, ועל פי התוצאה הסופית אליה הוא רוצה להגיע, ולכן כדאי לקבל בטלפון מחיר להזרקה בכדי להשוות מחירים, אך בסופו של דבר את הצעת המחיר הסופית תקבלו רק מול הרופא לאחר אבחון אישי.

מה יכול להשפיע על המחיר?

בתחום סיליקון בשפתיים מחירים יכולים להיות מושפעים מגורמים רבים כגון:

לכן, לפני שאתם בכלל ניגשים למרפאות השונות לייעוץ ראשוני, כדאי לקבל מכל מרפאה הערכת מחיר להזרקה בודדת, ואותה להשוות בין מרפאות שונות. כמובן, אל תנסו לבחור מיד במרפאה המציעה לכם את המחיר הזול ביותר. ייתכן כי המחיר הזול הזה מעיד על שירות לקוי, חוסר ניסיון או בעיות אחרות. לכן חשוב מאוד לבצע את ההשוואה רק בין מרפאות איכותיות ומקצועיות מאוד ולבחור במרפאה המציעה לכם את המחיר המשתלם ביותר מבין כולן.

בכדי לעשות זאת, כל מה שעליכם לבצע הוא להשאיר את הפרטים שלכם באתר. אנו נדאג לכך שנציגים מקצועיים ממרפאות שונות יחזרו אליכם, ומהם תוכלו לקבל את כל המידע לו אתם זקוקים ותוכלו לבצע השוואת מחירים נוחה וקלה במיוחד.

Exit mobile version