הגדלת שפתיים

השוואת מחירי טיפול עיבוי שפתיים בעזרת חומצה היאלורונית

יתרונות חסרונותלפני שאתם מתחילים לבדוק עבור חומצה היאלורונית מחיר, ולהזמין את הטיפול, חשוב מאוד שתדעו מה היא בכלל חומצה היאלורונית.

חומצה היאלורונית הינה חומר פולימרי אשר עשוי מתרכובת של מולקולות סוכרים הנמצאות ברקמות הגוף. לחומצה הזו ישנו תפקיד חשוב מאוד במבנה של העור, והיא האחראית על יצירת הגמישות של העור ועל המראה שלו.

כיום מפיקים חומצה היאלורונית גם מן החי, וגם ממקורות ביולוגיים שונים, ומדובר בחומר פופולארי מאוד אשר נמצא בשימוש כמעט בכל מרפאת אסתטיקה מקצועית הפעילה כיום.

לחומצה היאלורונית מקושרים חומרי המילוי המוכרים בטיפולי מילוי שפתיים ומתיחה של העור סביב השפה כמו ג'ובידרם, רסטילן, פרלן, הילאפורם, רופילן, אכיאל, היאלסטייל וכדומה.

יחד עם זאת, חשוב לציין כי לא כל חומרי המילוי הללו כוללים חומצה היאלורונית טהורה, וחלקם מכילים חומרים נוספים.

היתרונות של הזרקת חומצה היאלורונית

הזרקה של חומצה היאלורונית יכולה להעניק לכם כמה יתרונות חשובים מאוד. יתרונות אלו הפכו את החומר הזה לכל כך פופולארי וכל כך מבוקש, כפי שהוא בשנים האחרונות.

היתרונות העיקריים של הזרקת חומצה היאלורונית כוללים:

טיפול זמני הדורש חידוש

כשאתם בודקים עבור חומצה היאלורונית מחיר חשוב מאוד שתקחו בחשבון את העובדה שמדובר בחומר זמני. בשל העובדה שהגוף מזהה את החומר כחלק טבעי ממנו, החומר נספג בתוך הגוף עם הזמן ולכן, רוב המטופלים צריכים לחזור על הטיפול פעם בשנה בכדי לשמר את התוצאות שלו.

לכן, כשבוחנים מחירים חשוב לדעת כי לא מדובר בהוצאה חד פעמית, אלא בהוצאה שתצטרכו להוציא לפחות פעם בשנה בכדי לשמר את התוצאות בצורה הטובה ביותר ובכדי שלא יקרה מצב בו אתם מבזבזים את כספכם על טיפול שבעוד שנה כבר לא תוכלו ליהנות מהתוצאות שלו.

מהם הגורמים אשר יכולים להשפיע מחיר הטיפול?

כיום ניתן למצוא ברוב המקומות טווח מחירים של בין 1200 שקלים לבין 2200 שקלים למזרק (וברוב הפעמים עבור טיפול מילוי שפתיים אפילו לא משתמשים במזרק שלם אלא בכמות קטנה יותר).

יחד עם זאת, יש כמה גורמים שיכולים להשפיע על המחיר וחשוב שתדעו עליהם בעת בדיקת המחירים:

על פי הגורמים הללו תוכלו לבחון את הצעת המחיר שתקבלו בצורה טובה יותר ולהבין האם היא אכן משתלמת ומתאימה עבורכם.

אם אתם רוצים לקבל כמה הצעות, ולבצע השוואת מחירים בצורה נוחה ופשוטה יותר, השאירו את הפרטים שלכם באתר עוד היום!

אחד החומרים הנפוצים והמוכרים ביותר בשנים האחרונות לצורך טיפולי עיבוי שפתיים הינו חומצה היאלורונית.

חומצה היאלורונית הינה חומר אורגני הקיים בגוף של כולנו, ולאחר תהליכים כימיים שהוא עובר, הוא הופך להיות במרקם של ג'ל וניתן להזריק אותו אל השפתיים בכדי לעבות ולהגדיל אותן.

כאמור, מדובר בחומר אשר בבסיסו נמצא בגוף באופן טבעי, ולכן הוא משתלב איתו היטב. בניגוד לחומרים סינטטיים, כמו סיליקון, חומרים לעיבוי שפתיים אשר מבוססים על חומצה היאלורונית הינם חומרים שאינם יוצרים אלרגיות ותופעות לוואי שונות, שכן הגוף מזהה אותם כחלק ממנו.

על פי מה נקבע מחיר הטיפול?

כשמדברים על מחירי עיבוי שפתיים בחומצה היאלורונית, מדברים בעיקר על מחיר שנקבע על פי מספר המזרקים בהם יבוצע שימוש בזמן הטיפול. כיום, רוב המזרקים מכילים כמות של 1 סמ"ק, ולרוב, בטיפולי עיבוי שפתיים אין צורך ביותר ממזרק אחד – שני מזרקים בכדי לבצע את הטיפול.

ישנו הבדל בין מחירי המזרקים המגיעים מיצרנים שונים, והבדל על פי איכות החומר, ולכן לפני שאתם פונים למקום המציע לכם מחיר זול יחסית למזרק, בדקו את היצרן שלו והאם יש לו את אישורי ה – FDA הנדרשים.

לרוב, מחירו של מזרק אחד ינוע בין 1400 ש"ח לבין 2000 ש"ח, וכאמור, המחיר יוכפל על פי מספר המזרקים בהם יבוצע שימוש.

מתי קובעים את כמות המזרקים הנדרשת?

לרוב, בטיפולי עיבוי שפתיים אין צורך ביותר ממזרק אחד, אך בכל מקרה, כמות המזרקים יכולה להקבע רק על ידי רופא מקצועי ובפגישה אישית, לא בטלפון. לכן, בכדי לבצע השוואת מחירים לפני שאתם קובעים פגישות ייעוץ במרפאות השונות, בקשו מכל מרפאה הצעת מחיר למזרק אחד, וכמובן, וודאו איזה סוג של מזרק, מי היצרן ומה האישורים המעידים על איכותו.

כך תוכלו לבחור במרפאות המציעות לכם סכומים סבירים והגיוניים לכל מזרק, ולקבוע פגישת ייעוץ בכמה מרפאות שונות בהן תוכלו להתרשם ממקצועיות המרפאה והטיפולים שבה וכן תוכלו לקבל הצעות מחיר לטיפול כולו.

אם אתם רוצים לעשות זאת בצורה נכונה ופשוטה, ובמקום לרדוף בעצמכם אחרי המרפאות השונות, לתת להן לרוף אחריכם, תוכלו לעשות זאת בקלות. כל מה שעליכם לעשות הוא להשאיר פרטים בטופס יצירת הקשר באתר ונציגים מכמה מרפאות שונות יחזרו אליכם עם תשובות לכל השאלות שיש לכם, מידע לגבי מחיר עיבוי שפתיים בחומצה היאלורונית וכל דבר נוסף שתהיו זקוקים לו.

חולמים על שפתיים מלאות ומשורטטות בצורה מושלמת? אין ספק בכך שטיפולי מילוי שפתיים יכולים להעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של שיטות שונות המאפשרות למלא את השפתיים, להדגיש את התיחום שלהן, ולהעניק להן מראה הרבה יותר מרשים, מראה אשר ישפיע לטובה על מבנה הפנים כולו.

כמובן, אם כבר התחלתם לבדוק על מילוי שפתיים מחיר, בוודאי כבר הבחנתם שישנם פערי מחירים גבוהים מאוד בין המרפאות השונות, ובין השיטות השונות, ועל הגורמים לאותם פערי מחירים תוכלו לקרוא במאמר הבא.

שיטות עיבוי שפתיים

הגורם העיקרי והמשמעותי ביותר אשר משפיע על מילוי שפתיים מחיר הינו השיטה בה משתמשים לצורך מילוי השפתיים. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של שיטות אשר בעזרתן יוצרים מילוי של השפתיים כמו מילוי סיליקון בשפתיים, מילוי בעזרת חומצות היאלורונית, הזרקה של שומן עצמי ועוד.

לכן, לפני שאתם מתחילים לבדוק מחירים בדקו היטב את השיטות השונות, ואת היתרונות והחסרונות של כל שיטה. כך, לאחר שתבחרו את השיטה העדיפה לכם, תוכלו לבצע השוואת מחירים בצורה קלה ונוחה יותר.

טיפול משולב

מלבד עיבוי שפתיים בעזרת חומרי מילוי, כיום ניתן לראות רבים המשלבים טיפולי בוטוקס בשפתיים. טיפולי בוטולינום טוקסין בשפתיים לא נועדו למילוי של השפתיים, אלא להחלקה של קמטוטים סביב השפתיים והדגשה של קווי התיחום של השפתיים בצורה ברורה יותר.

כמובן, בחירה בשילוב של טיפולי בוטולינום טוקסין בשפתיים בתוך טיפול עיבוי שפתיים יגרום לעליה של מחיר הטיפול הכולל, ולכן חשוב לבחון מראש האם אתם בכלל זקוקים לטיפול משולב שכזה, או שלא.

המרפאה והרופאים

גורמים נוספים אשר יכולים להשפיע על מילוי שפתיים מחיר הינם המרפאה והרופאים אשר מבצעים את הטיפולים.

ככל שתבחרו במרפאה יוקרתית ובעלת מוניטין טוב יותר, ככל שתבחרו במרפאה אשר מנוהלת על ידי צוות מקצועי יותר, ככל שתבחרו ברופא מוכר ומנוסה יותר – תוכלו לראות זאת במחיר של הטיפול.

יחד עם זאת, במקרה כזה לא כדאי לכם לחסוך. אל תנסו לחפש את המרפאה המציעה לכם את המחיר הזול ביותר, גם אם בתמורה אתם מקבלים שירות שאינו איכותי מספיק. זכרו כי מדובר בטיפול רפואי לכל דבר וחשוב לבצע אותו אך ורק במקומות מוסמכים ומקצועיים ואצל אנשי מקצוע מנוסים שיודעים היטב מה הם עושים.

רוצים לקבל הצעות ממרפאות שונות ולהשוות מחירים בקלות? השאירו פרטים באתר ונציגים ממרפאות שונות יחזרו אליכם בתוך זמן קצר!

Exit mobile version