הגדלת שפתיים

העלמת קמטים בשפתיים

העלמת קמטיםקמטים בשפתיים הינם תופעה אשר רבים סובלים ממנה, ולרבים היא מפריעה מאוד. רבים מרגישים כי הופעת הקמטים בשפתיים משפיעה על המראה האסתטי שלהם, ולכן מחפשים דרכים אשר יאפשרו להם ליהנות ממראה הרבה יותר מרשים, בריא וצעיר.

כיום קיימות שיטות רבות אשר מסייעות לבצע העלמה של קמטים בשפתיים, ונהוג לחלק אותן על פי המקום בו נמצאים הקמטים הללו.

העלמה של קמטים על השפתיים

העלמה של קמטים בשפתיים אשר מופיעים על השפתיים עצמם אפשרית בעזרת חומרי עיבוי שפתיים שונים. חומרים כמו חומצה היאלורונית או סיליקון בשפתיים ממלאים את השפתיים וכך מותחים את העור ומעלימים את הקמטים שעל השפתיים בצורה הטובה ביותר.

עבור רבים, בבחירה בין סיליקון לבין חומצה היאלורונית מחיר הוא עניין משמעותי וקובע, ולכן רבים מבצעים השוואת מחירים לפני שהם מקבלים החלטה.

חשוב לקחת בחשבון כי את השוואת המחירים יש לבצע לא רק דרך בחירה של המחיר הזול ביותר, אלא תוך בדיקה של המרפאות עצמן והשירות אותו אתם מקבלים בתוך המחיר.

העלמה של קמטים מעל השפיים

קמטוטים מעל השפתיים מופיעים בעיקר אצל נשים בגילאי המעבר, ובעיקר אצל נשים מעשנות. הקמטוטים הללו יכולים להעניק לעור מראה פחות מרשים ובעיקר, מראה מבוגר מאוד, אפילו מבוגר יותר מגילה האמיתי של אותו אישה.

לכן כיום נשים רבות פונות לטיפולים קוסמטיים אשר יאפשרו להן להעלים את הקמטוטים הללו וליהנות מעור צעיר ורענן יותר.

לרוב, את הקמטוטים שמעל השפתיים ניתן להעלים בעזרת טיפולי בוטולינום טוקסין קלים אשר ממלאים את הקמטים, מחליקים את העור ומעניקים לו את המראה הרצוי בתוך זמן קצר.

התייעצות עם מומחים

לפני שאתם מחליטים על הדרך בה תבצעו העלמה של קמטים בשפתיים מהם אתם סובלים, כדאי שתתייעצו עם מומחים אשר יסייעו לכם לקבל החלטות בצורה נכונה וחכמה יותר. פנו אל רופא מומחה ובעל ניסיון אשר ייבחן היטב את הקמטים המדוברים ויוכל להמליץ לכם על טיפול אפקטיבי ונכון בהתאמה לאותם קמטים.

אם אתם לא יודעים אל מי לפנות, השאירו את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציגים מכמה מרפאות שונות יחזרו אליכם עם כל המידע לו אתם זקוקים וכמובן, יאפשרו לכם לקבוע פגישת ייעוץ בה ייבחן המצב שלכם בצורה מקצועית ויוצעו לכם הפתרונות הנכונים והמתאימים ביותר.

Exit mobile version