Site icon הגדלת שפתיים

הזרקת חומצה היאלורונית – באופן טבעי

הזרקת חומצה היאלורוניתהזרקת חומצה היאלורונית הינה הזרקה של חומר אורגני טבעי, אשר נמצא בגוף, ועובר תהליכים אשר הופכים אותו לג'ל המוזרק אל השפתיים בכדי להעניק לכם מראה מלא ומרשים יותר.

כיום ניתן לראות יותר ויותר אנשים אשר בוחרים לבצע הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים, על פני הזרקה של חומרים סינטטיים, למרות שמדובר בחומר זמני אשר מתפרק עם הזמן.

כל כמה זמן מומלץ לחדש את הטיפול?

משך הזמן אשר מחזיקה מעמד ההשפעה של הזרקת חומצה היאלורונית תלוי בחומר בו השתמש הרופא המטפל בעת הטיפול. כיום ניתן למצוא סוגים שונים של חומרים להזרקה לשפתיים אשר מבוססים על חומצה היאלורונית, ומשך זמן ההתפרקות והספיגה של כל אחד מהם הוא שונה.

חשוב להבין יש חומרים מסוימים אשר מבוססים על חומצה היאלורונית עוברים תהליך מיוחד אשר נקרא "cross-linking", תהליך אשר המטרה שלו הינה לשמר את ההשפעה הממושכת של החומר. לרוב, חומרים אשר עברו תהליך שכזה, כמו ג'ובידרם, הינם חומרים אשר יכולים להחזיק מעמד כמעט שנה עד לספיגה המלאה שלהם בגוף, ולכן טיפול בעזרת חומרים אלו דורש חידוש בתדירות נמוכה יחסית.

לעומת זאת, חומרים אשר לא עברו תהליך של "cross-linking" יתפרקו בגוף באופן מהר יותר, ואצל רוב המטופלים לא יחזיקו מעמד מעל לשלוש – ארבעה חודשים.

שימוש בחומרים סמיכים

בניגוד לביצוע הזרקת חומצה היאלורונית למילוי והחלקה של קמטים, בה משתמשים בחומרים בדרגת סמיכות נמוכה מאוד, כשמדובר במילוי שפתיים כדאי לבצע הזרקה של חומרים סמיכים יותר. כמובן, ככל שהחומר סמיך יותר, כך מחירו יהיה גבוה יותר, אך אם אתם מחפשים תוצאה מושלמת של עיבוי שפתיים כדאי לכם לבחור בחומר הזה. חומרים סמיכים יעניקו מראה מלא יותר לשפתיים, וכן יחזיקו מעמד זמן רב יותר מחומרים דלילים.

האם זה משתלם?

אמנם, טיפולי הזרקת חומצה היאלורונית נחשבים לטיפולים יקרים יחסית. לרוב, המחירים מוגדרים על פי עלות מזרק, ונעים בין 1,200 שקלים לבין 2,200 שקלים למזרק המכיל 1 סמ"ק.

לרוב, עבור עיבוי שפתיים משתמשים במזרק אחד – שניים, ולכן לעומת טיפולי הזרקת חומצה היאלורונית להחלקת קמטים, אשר בהם נדרשת כמות גדולה יותר של מזרקים, העלות הכללית של הזרקת חומצה היאלורונית לעיבוי שפתיים הינה נמוכה יותר.

לפני שאתם קובעים תור לביצוע הטיפול, קבעו תור לייעוץ ואבחון ראשוני בו הרופא ייבחן את השפתיים שלכם ואת התוצאה אליה אתם רוצים להגיע, וכך יוכל להעניק לכם הצעת מחיר בהתאם לצרכים האישיים שלכם ובצורה הטובה ביותר.

חשיבות הניסיון המקצועי של הרופא המטפל

אם אתם עומדים לבצע טיפול הזרקת חומצה היאלורונית חשוב מאוד שתבחרו ברופא בעל ניסיון מקצועי מוכח בטיפולים שכאלו. עבודת עיבוי שפתיים הינה עבודה שחייבת להתבצע בצורה מדויקת מאוד בכדי להגיע לתוצאות הרצויות לכם בצורה הטובה ביותר ובכדי להעניק לכם מראה מרשים ומיוחד של השפתיים והפנים.

לכן, לפני שאתם בוחרים מרפאה בדקו היטב את הניסיון של הרופא המבצע בה את הטיפולים והעדיפו אך ורק רופאים מנוסים, גם אם הם דורשים מחיר גבוה יותר מרופאים חסרי ניסיון.

רוצים לקבל כמה הצעות ממרפאות מובילות המבצעות הזרקת חומצה היאלורונית? השאירו את הפרטים שלכם בטופס צור הקשר באתר ונציגים ממרפאות שונות יחזרו אליכם עם כל המידע לו אתם זקוקים וכמובן, יאפשרו לכם לקבוע פגישת היכרות ואבחון בה תקבלו הצעת מחיר.

בנוסף, אם אתם רוצים להשוות מחירים עוד לפני הפגישה, תוכלו לבקש כבר בטלפון הצעת מחיר למזרק בודד ולהשוות אותה בין המרפאות השונות.

ראו גם:

הגדלת שפתיים טבעית – יש דבר כזה?

Exit mobile version