הגדלת שפתיים

הוצאת סיליקון מהשפתיים – האם זה אפשרי?

הוצאת סיליקון מהשפתייםאם עברתם טיפול עיבוי שפתיים בעזרת סיליקון ואתם לא מרוצים מהתוצאות, או שהייתם מרוצים אך לאחר זמן מה השפתיים החלו להתנפח יותר והתוצאה שונה ממה שרציתם, הוצאת סיליקון מהשפתיים יכולה להיות הפתרון הטוב ביותר עבורכם. לעומת בוטוקס בשפתיים, או חומרי מילוי זמניים אשר מתפרקים לבד, סיליקון הוא חומר סינטטי אשר מחזיק מעמד למשך שנים רבות ואפילו לצמיתות, ולעיתים רבות ניסיון להמיס אותו לא יהיה יעיל מספיק.

באילו מקרים כדאי לבצע הוצאת סיליקון מהשפתיים?

הוצאת סיליקון מהשפתיים כדאי לבצע במקרים בהם מתחילות לכם בעיות לאחר ביצוע עיבוי שפתיים בעזרת סיליקון, בעיות כמו:

ניסיון להמסה של החומר לפני הניתוח

בתחילה, במיוחד אם נדרש להוציא רק כמות קטנה של החומר ולא את כולו, הרופאים ינסו להמיס אותו בעזרת הזרקה של חומרים ייעודיים אל השפתיים. לעיתים רבות חומרי ההמסה הללו עוזרים לפרק כמות קטנה של החומר ויכולים לסייע במקרים בהם התוצאה של מילוי השפתיים אינה משביעת רצון או שלאחר זמן מה השפתיים מתחילות להתנפח יותר ויותר.

יחד עם זאת, ברוב המקרים חומרי ההמסה לא מסייעים לפתור את הבעיה בצורה הטובה ביותר, ולכן אין מנוס מניתוח להוצאה של הסיליקון מהשפתיים.

ניתוח להוצאת סיליקון מהשפתיים

במקרה בהן התוצאה של טיפול עיבוי שפתיים שעברתם לא משביעת רצון לחלוטין, או שמתחילות תופעות לוואי שונות, יהיה צורך בניתוח אשר במהלכו יוציאו את כל הסיליקון מהשפתיים.

הניתוח מבוצע לרוב בהרדמה מקומית ואינו מותיר צלקת נראית בפנים, ולמרות שמדובר בניתוח פשוט יחסית, חשוב מאוד לפנות למומחים ובעלי ניסיון בתחום אשר יוכלו לבצע אותו בצורה הטובה ביותר עבורכם ללא כל בעיה.

מחפשים אחר רופא מומחה לטיפולי הוצאת סיליקון מהשפתיים? השאירו את הפרטים שלכם באתר ונציגים מקצועיים מכמה מרפאות שונות יחזרו אליכם עם כל המידע לו אתם זקוקים בכדי לבצע את הבחירה הטובה ביותר ובכדי לגשת לטיפול הוצאת סיליקון מהשפתיים ללא כל חשש. בנוסף, תוכלו לקבל גם הצעות מחיר וכך לבצע השוואה קלה יותר.

ראו גם:

המדריך השלם לקבלת מחיר משתלם והגון להליך עיבוי שפתיים

Exit mobile version