הגדלת שפתיים

הגדלת שפתיים לפני ואחרי – למה חשוב להסתכל על כמה שיותר תמונות?

אחרי ולפניפעמים רבות אנו רואים מטופלים אשר מסתכלים על 2-3 תמונות של הגדלת שפתיים לפני ואחרי ומחליטים שגם הם רוצים לבצע מילוי שפתיים, ובטוחים כי גם אצלם התוצאה תהיה זהה אך לצערנו, זה לא תמיד נכון.

לא כל מרפאה אליה תפנו תוכל להעניק לכם את אותן תוצאות של טיפולי הגדלת שפתיים לפני ואחרי כמו שראיתם בתמונות, ולא לכל רופא יש מספיק ניסיון בכדי לבצע את הטיפול בו אתם חושקים בצורה הטובה ביותר.

לכן, החלטה על מילוי שפתיים צריכה להתקבל לאחר שבחנתם תמונות הגדלת שפתיים לפני ואחרי רבות ואפילו גם אחרי ששמעתם עדויות לגבי הרופא המטפל והצוות הרפואי. כך תוכלו להיות בטוחים יותר בכך שהיא יכולה לתת לכם את התוצאות אותן אתם מחפשים.

בחינה של התאמת השפתיים למבנה הפנים

אחד היתרונות החשובים שמעניקות לכם תמונות הגדלת שפתיים לפני ואחרי הינו האפשרות לבדוק את ההתאמה בין מבנה השפתיים החדשות למבנה הפנים של המטופלים.

פעמים רבות, בעיקר במקומות חסרי ניסיון, ניתן לראות טיפולים אשר בוצעו תוך ניפוח השפתיים מבלי להתייחס אל מבנה הפנים הקיים. בצורה הזו השפתיים מקבלות מראה מזויף ומראה שאינו מתאים לאדם כלל ורוב האנשים לא יהיו מרוצים מהתוצאה הזו.

לכן חשוב לבחור במרפאה שלא מבצעת מיד מה שהלקוח מבקש מבלי להסביר לו את ההשלכות ומבלי לכוון אותו אל הדרך הנכונה להגיע לתוצאה הטובה ביותר עבורו מבלי לקבל מראה פנים מנותח ופחות טבעי ומרשים.

בחינה של תוצאות הטיפול בחומרים שונים

עוד יתרון שמעניקה לכם בחינה של תמונות הגדלת שפתיים לפני ואחרי הינו האפשרות לבחון את התוצאות של הטיפול תוך שימוש בחומרים מסוגים שונים. כך תוכלו לבצע השוואת מחירים לא רק של חומצה היאלורונית מול סיליקון, אלא גם השוואה של התוצאה המתקבלת כתוצאה ממילוי שפתיים בעזרת החומרים הללו, והתאמה של התוצאה הזו לצרכים האישיים שלכם.

ומה עם המחיר לטיפול?

אמנם, מילוי שפתיים הינו טיפול רפואי לכל דבר, ולכן חשוב מאוד לא לנסות למצוא את המחיר הזול ביותר לטיפול שכזה, אלא למצוא מרפאה מקצועית המציעה מחיר הוגן וממוצע.

יחד עם זאת, עבור רבים הרוצים לבצע עיבוי שפתיים מחיר הוא שיקול חשוב שכן לא כל מחיר הם יכולים להרשות לעצמם לשלם עבור הטיפול.

לכן, אם המחירים המקובלים גבוהים מידי עבורכם, כדאי שתוותרו על הטיפול ותמשיכו לחסוך, במקום להתפשר על טיפול זול ולא מקצועי.

Exit mobile version