הגדלת שפתיים

איך לבחור ניתוח שפתיים בצורה הטובה ביותר?

איך לבחור ניתוח שפתיים בצורה הטובה ביותר?אם אתם חולמים לעבור ניתוח שפתיים, אך לא יודעים באיזו שיטה לבחור בכדי לבצע את הטיפול, הגעתם אל המקום הנכון.

קודם כל חשוב להדגיש כי ברוב המקרים ניתוח שפתיים משמעותו שונה מניתוח רגיל שכולנו מכירים. לרוב, טיפולים המבוצעים לעיבוי והגדלה של השפתיים מבוצעים בעזרת הזרקה של חומרים שונים אל השפתיים, ולרוב – בהרדמה מקומית או אלחוש קל בלבד.

לכן, לא מדובר בניתוח מורכב כפי שרבים חושבים, אלא בטיפול פשוט יחסית המאפשר חזרה לשגרת החיים בתוך זמן קצר ומראה תוצאות מרשימות כבר לאחר יום – יומיים מהטיפול (תלוי באיזו שיטה משתמשים).

עיבוי שפתיים בעזרת חומרים זמניים

שיטה אחת בה מבוצע ניתוח שפתיים כוללת שימוש בחומרים זמניים המבוססים על חומצה היאלורונית. חומצה היאלורונית הינה חומצה אשר נמצאת בגוף באופן טבעי, ולכן שימוש בה גורם לגוף בסופו של דבר לפרק את החומר ולספוג אותו, מה שהופך אותה לחומר זמני לעיבוי השפתיים.

יחד עם זאת, בשל העובדה שמדובר בחומר טבעי, חומרים זמניים למילוי שפתיים המבוססים על חומצה היאלורונית מעניקים יתרונות רבים למשתמשים ובהם: התאמה טובה יותר לגוף, פחות סיכונים, אין סיכון להתפתחות של תופעות לוואי, מראה ותחושה טבעיים יותר ועוד.

עיבוי שפתיים בעזרת חומרים קבועים

שיטה נוספת לעיבוי שפתיים הינה בעזרת חומרים קבועים, כאשר החומר העיקרי והמוכר ביותר הינו סיליקון בשפתיים. הזרקת סיליקון בשפתיים הינה השיטה העתיקה ביותר למילוי שפתיים, ומדובר בשיטה קבועה – החומר אינו נספג בגוף ולכן התוצאות של הטיפול בעזרתו מחזיקות מעמד לזמן רב ואפילו לצמיתות.

למה משמש בוטולינום טוקסין בשפתיים?

בניגוד למה שרבים חושבים, בוטולינום טוקסין בשפתיים לא משמש למילוי או הגדלה של השפתיים. טיפולי בוטולינום טוקסין בשפתיים נועדו לתיחום טוב יותר של השפתיים וכן החלקה של קמטוטים קטנים המופיעים מתחת לשפתיים (קמטוטים המוכרים במיוחד אצל נשים מבוגרות ובעיקר כתוצאה של עישון).

כמובן, לפני שאתם מקבלים החלטה על השיטה העדיפה לכם ביותר ועל הדרך בה תבצעו את אותו ניתוח שפתיים עליו אתם חולמים, כדאי להתייעץ עם רופא מומחה ומקצועי בתחום אשר יעניק לכם ייעוץ מקצועי על פי המצב שלכם ועל פי התוצאה הרצויה.

רוצים לקבוע פגישת ייעוץ? השאירו פרטים באתר ונציגים מכמה מרפאות מובילות ישובו אליכם עם כל הפרטים הדרושים לכם בכדי לקבוע פגישת היכרות וייעוץ ולבחור את השיטה הנכונה יחד עם בעל מקצוע מנוסה ומומחה בתחום.

Exit mobile version