הגדלת שפתיים

טיפולי בוטולינום טוקסין בשפתיים

בוטולינום טוקסיןאין ספק כי בשנים האחרונות טיפולי עיבוי שפתיים הפכו לפופולאריים הרבה יותר מהעבר, וכיום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי טיפולים וטכניקות שונות למילוי ועיבוי של השפתיים. את הטכניקות השונות וסוגי הטיפולים הרבים ניתן לחלק לשני סוגים עיקריים: טיפולים קבועים וטיפולים זמניים.

טיפולים קבועים לעיבוי שפתיים מבוצעים בעזרת חומרים אשר אינם נספגים בגוף, כמו סיליקון לדוגמא. אלו חומרים אשר נשארים בגוף במשך שנים רבות ללא כל בעיה ולכן לאחר טיפול בעזרתם אין צורך לחדש אותו שוב ושוב.

לעומת זאת, טיפולים זמניים מבוצעים בעזרת חומרים אשר עם הזמן נספגים בגוף, כמו בוטולינום טוקסין בשפתיים, ולכן יש לבצע טיפולים חוזרים מידי פעם בכדי לשמור על התוצאות של הטיפול לאורך זמן.

היתרונות של בוטולינום טוקסין בשפתיים

טיפולי בוטולינום טוקסין בשפתיים יכולים להעניק לכם כמה יתרונות חשובים מאוד, ובעזרת טיפולים אלו ניתן להשיג כמה מטרות עיקריות:

  1. תיקון א-סימטריה בשפתיים.
  2. ליווי טיפולי מילוי שפתיים למראה בשרני ומדויק יותר.
  3. שפתיים במראה טבעי ותחושה דומה.

היתרונות הללו הפכו טיפולים של בוטולינום טוקסין בשפתיים לטיפולים פופולאריים ומבוקשים יותר, וטיפולים שרבים בוחרים בהם בכדי לתקן פגמים שונים ולמלא את השפתיים.

חומר נלווה לטיפולי מילוי שפתיים

חשוב להבין כי בוטולינום טוקסין בשפתיים אינו יוצר מילוי של השפתיים בפני עצמו, אלא נלווה לחומרים נוספים אותם הרופא מזריק בכדי למלא את השפתיים, בין אם אלו חומרים קבועים סיליקון רפואי טהור, ביואלקמיד (שבישראל הופסק השימוש בו בשנת 2011) וארטיקול, ובין אם אלו חומרים זמניים כמו רסטילן, ג’ובידרם וכדומה.

חומרי המילוי הללו יוצרים את המראה המלא של השפתיים, והבוטולינום טוקסין למעשה תוחם את החומרים הללו ומסייע לתיקון של מקומות בהם ישנה א-סימטריה אשר הופכת לבולטת יותר בעקבות מילוי השפתיים.

כיצד מבוצעים טיפולי בוטולינום טוקסין בשפתיים

טיפולי בוטולינום טוקסין בשפתיים מבוצעים לאחר מילוי השפתיים בחומר המילוי הנבחר. לאחר מילוי השפתיים הרופא מאלחש את אזור השפתיים בחומר מקומי ומזריק את הבוטולינום טוקסין לכמה מקומות שונים בשפה בכדי להגיע לתוצאות הרצויות.

לרוב, טיפולי בוטולינום טוקסין בשפתיים הינם טיפולים הדורשים כמות קטנה יחסית של חומר, לעומת טיפולים להעלמת קמטים וכדומה, ולכן הם יהיו גם זולים יותר. בנוף, המזרק בו משתמשים במהלך טיפולי בוטולינום טוקסין בשפתיים הינו קטן יותר ולכן ברוב המקרים המטופלים לא חשים בכאב כלל בזמן הטיפול.

האם בוטולינום טוקסין בשפתיים הוא טיפול בטוח?

כיום טיפולי בוטולינום טוקסין בשפתיים נחשבים לבטוחים מאוד, אך חשוב להדגיש כי ישנה משמעות למקום בו בוחרים לבצע את הטיפול. בכדי שתוכלו להיות בטוחים בכך שאתם מבצעים טיפול בטוח שלא יגרום לכם לבעיות רפואיות שונות מאוחר יותר, וטיפול אשר התוצאות שלו יתאימו לדרישות שלכם בצורה הטובה ביותר, חשוב לפנות אך ורק אל מרפאות מקצועיות ומורשות בתחום.

גם אם מרפאה שאינה מקצועית מספיק, או רופא שאינו מנוסה מספיק, יציעו לכם מחירים זולים יותר באופן משמעותי לטיפולי בוטולינום טוקסין בשפתיים, אל תתפתו. מדובר בבריאות שלכם ועדיף שתשלמו יותר מאשר שתצטרכו להתמודד מאוחר יותר עם תוצאות קשות של טיפולים שאינם מקצועיים או שימוש בחומרים שאינם מאושרים.

תופעות הלוואי של טיפולי בוטולינום טוקסין

אמנם, כפי שכבר ציינו, טיפולי בוטולינום טוקסין בשפתיים הינם טיפולים הנחשבים לבטוחים מאוד, אך יחד עם זאת, ישנן כמה תופעות לוואי אשר יכולות להיגרם כתוצאה מההזרקה, וחשוב שתדעו עליהן לפני תחילת הטיפול כמו אדמומיות יתר באזור למשך כמה ימים, שטפי דם קטנים, כאבים קלים וכדומה.

במקרה של תופעות חמורות יותר חשוב לפנות לרופא כמה שיותר מוקדם בכדי שיאבחן את הבעיה ואת הגורם לאותן תופעות לוואי.

בנוסף, כאמור, בוטולינום טוקסין בשפתיים מבוצע כחומר משלים לחומרים נוספים המוזרקים אל השפתיים ולכן חשוב לדעת גם את תופעות הלוואי של החומרים הללו לפני תחילת הטיפול.

כמה זמן מחזיק בוטולינום טוקסין בשפתיים?

גם אם אתם מבצעים מילוי שפתיים בחומרים קבועים, אשר מחזיקים מעמד לצמיתות ואין צורך לחדש את ההזרקה שלהם, הזרקה של בוטולינום טוקסין בשפתיים אינה קבועה ויהיה עליכם לחדש אותה מידי פעם בכדי לשמור על התוצאה המרשימה של הטיפול.

לרוב, הזרקה של בוטולינום טוקסין אל השפתיים מחזיקה מעמד בין ארבעה לבין שישה חודשים, ורוב המטופלים פונים לחידוש של ההזרקה אחת לחצי שנה לערך.

כמה נתונים חשובים

ישנם כמה נתונים חשובים שיש לדעת לפני שפונים לבצע טיפולי בוטולינום טוקסין בשפתיים:

Exit mobile version